Yrityksen brändi ei tarkoita pelkästään sen logoa ja slogania. Brändi on tunne, mielikuva ja maine, joka syntyy kuluttajan mieliin, kun hän ajattelee tiettyä yritystä, tuotetta tai palvelua. Käyttämällä samaa äänensävyä, värimaailmaa ja samoja motiiveja blogissasi vahvistuu yrityksesi brändi, jonka olet luonut verkkosivustosi ja sosiaalisen median avulla, entisestään.
Blogi on myös loistava tapa vahvistaa asiantuntijuutta alalla kuin alalla. Voit esimerkiksi käyttää blogia keskustellaksesi toimialasi viimeaikaisesta kehityksestä, esitellä tuotteitasi tarkemmin tai tarjota opasta palvelusi käyttöön. Nämä ovat hyödyllisiä ja kiinnostavia asiakkaille sekä osoittaa, että olet asiantunteva ja luotettava tuotemerkki.
Blogi on oiva brändäyksen väline niin yksittäisille asiantuntijoille kuin yrityksille. Voit kertoa yrityksestäsi, osaamisestasi ja tietotaidoistasi laajemmin kuin minkään muun kanavan kautta.