Digimarkkinointi muuttuu jatkuvasti ja tästä syystä on hyvin tärkeä pysyä aallon harjalla trendien vaihtuessa. Näin varmistetaan potentiaalisten asiakkaiden sitouttaminen ja se, etteivät he päädy kilpailijan haaviin. Digimarkkinointitiimin rakentaminen voi olla erittäin kallista, erityisesti kun otetaan huomioon, miten työmarkkinoilla kilpaillaan huippuosaajista. Digimarkkinoinnin toiminnot jakautuvat laajasti esimerkiksi seuraaviin osa-alueisiin: SEO, sosiaalisen median markkinointi, sähköpostimarkkinointi, web-design, konversio-optimointi ja data-analytiikka.
Digimarkkinoinnin laajuuden ja monimuotoisuuden takia on vaikea löytää yhtä ammattilaista, joka taitaa kaikki eri alustat ja toiminnot. Hankkimalla digimarkkinoinnin ulkoistettuna palvelukokonaisuutena, saat järkevällä hinnalla kaikki digimarkkinoinnin palvelut saman katon alta. Ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö -palvelumme avulla saat käyttöösi sekä yrityksellesi valitun Digimarkkinointipäällikön että Folcanin asiantuntijatiimin resurssit. Tämä tarkoittaa sitä, että yhden henkilön palkkaamisen sijaan maksat tiimille, joka suunnittelee ja toteuttaa markkinointistrategioita ja -toimenpiteitä, jotka tuottavat tuloksia. Näin investoit vain tehtyyn työhön, ja tiedät, mistä ja minkä verran maksat.