
Sosiaalisen median trendit 2021
Sosiaalisen median trendit 2021 – Mitä sinun tulisi tietää? Sosiaalisen median kehitys etenee huikeaa tahtia, minkä vuoksi meidän on adaptoiduttava ja kehitettävä omaa toimintaamme ja
Kasvata digitaalista näkyvyyttäsi, sitouta asiakkaitasi ja pysy kartalla kilpailijoistasi sosiaalisen median avulla.
Sosiaalinen media on muodostunut yhdeksi nykypäivän digitaalisen markkinoinnin kulmakivistä, jota hyödyntämällä voit herättää brändisi tarinan eloon, tavoitat asiakkaasi, sitoutat heitä sekä pystyt tarkkailla kilpailijoitasi ja tuoda potentiaalisia ostajia verkkosivuillesi. Sosiaalinen media mahdollistaa myös tehokkaan tuote- ja palvelukehityksen asiakasrajapinnassa toimimisen ansiosta.
Sosiaalisen median hyötyjä yrityksille ovat esimerkiksi:
Sosiaalisesta mediasta eli somesta on tullut osa ostokulttuuriamme. Etsimme sieltä tietoa tuotteista tai palveluista, luemme arvosteluja ja vuorovaikutamme.
Todennäköisesti myös potentiaaliset asiakkaasi viettävät aikaansa selaillen eri sosiaalisen median kanavia, koska sosiaalisen media on nykyään osa arkeamme. Erityisesti nuorten aikuisten keskuudessa sosiaalisen median käyttö on suurta, mutta nyt myös vanhempien ikäluokkien keskuudessa on sosiaalisen median käyttö alkanut yleistymään.
Miksi et siis hyödyntäisi sen tuomia mahdollisuuksia verkkonäkyvyyden ja liiketoiminnan kehityksessä? Sosiaalisen median avulla tavoitat yleisösi luontevasti, nopeasti ja kustannustehokkaasti.
Samalla sosiaalisen median rooli kasvaa jatkuvasti markkinoinnissa, minkä takia some vaatii systemaattista tekemistä haluttujen tulosten saavuttamiseksi.
Eri sosiaalisen median kanavien avulla voit tavoittaa ja ohjata ostoaikeisia kävijöitä yrityksesi verkkosivuille. Sosiaalinen media on myös mahdollistanut yrityksille tavan luoda ja kasvattaa omaa brändikuvaansa juuri heidän haluamallaan tavalla sekä toimia lähellä asiakkaitaan.
Voit ladata alta ilmaisen sosiaalisen median strategia -pohjan, jonka avulla pääset alkuun sosiaalisen median markkinoinnissa.
Some-agenttimme kehittävät yrityksellesi sosiaalisen median strategian, joka sisältää mm. kohderyhmäsi kartoittamisen, kilpailija-analyysin, oikeiden kanavien valitsemisen sekä sisältö- ja mainontasuunnitelman selkeyttämään tavoitteellista toimintaa sosiaalisessa mediassa.
Sosiaalisen median agenttimme pystyvät myös tarvittaessa kouluttamaan yrityksesi henkilöstöä sosiaalisen median maailmassa.
Palvelukokonaisuuden hinta määräytyy sen mukaan, kuinka laajan palvelupaketin kokoat itsellesi. Meidän some-agenttimme auttavat sinua kartoittamaan tarpeesi ja ehdottavat sinulle heidän mielestään parasta palvelukokonaisuutta sinun tilanteeseesi. Palvelukokonaisuutemme sisältää myös sosiaalisen median kokonaisvaltaisen mainonnan parhaiden tuloksien saavuttamiseksi, mutta halutessasi voit rakentaa yrityksesi tarpeiden mukaisen yksittäisiä palveluja sisältävän palvelupaketin itsellesi.
1.
Yhteistyömme alkaa aloituspalaverilla, jossa perehdymme liiketoimintaasi ja asetamme tavoitteet projektin läpiviennille. Samalla määritämme projektiin osallistuvien henkilöiden vastuualueet, virstanpylväät ja projektiaikataulun.
2.
Aloituspalaverin perusteella teemme tutkimuksen liiketoiminnastasi ja kehitämme sosiaalisen median strategian ja suunnitelman, jotka sisältävät mm. Yrityksesi kohderyhmän määrityksen, kilpailija-analyysin, oikeiden kanavien valitsemisen sekä sisältö- ja mainontasuunnitelman.
3.
Käymme sosiaalisen median strategian ja suunnitelman läpi yhdessä, jotta varmistamme niiden vastaavan aloituspalaverissa määritettyjä linjauksia. Lisäksi selvitämme muut käytännön asiat jatkoa varten.
4.
Laitamme suunnittelutyön käytäntöön ja aloitamme valittujen sosiaalisten medioiden tilien rakentamisesta tai vaihtoehtoisesti kehitämme olemassa olevat tilit asianmukaisiksi.
5.
Toteutamme yhteistyötämme sopimuksen mukaisesti eli seuraten toteuttamaamme sosiaalisen median strategiaa ja sisältösuunnitelmaa. Eli päivitämme sosiaalisen median tilejä, toteutamme mainontaa ja järjestämme tarvittaessa koulutuksia ja toteutamme asiakaspalvelua sosiaalisessa mediassa.
6.
Analysoimme käytössä olevista sosiaalisen median kanavista kerättyjä tuloksia ja kehitämme toimintaa jatkuvasti kanavista kerätyn ja analysoidun datan perusteella.
Käymme analyysin kanssasi läpi 30min etäpalaverissa, minkä jälkeen lähetämme sen sinulle sähköpostiin. Analyysi ei sido sinua mihinkään.
Sosiaalisen median trendit 2021 – Mitä sinun tulisi tietää? Sosiaalisen median kehitys etenee huikeaa tahtia, minkä vuoksi meidän on adaptoiduttava ja kehitettävä omaa toimintaamme ja
Instagram – yksi aikakautemme suurimmista sosiaalisen median kanavista, jonka suosio on vain kasvanut entisestään. Kanava, jossa monet yritykset ja yksityishenkilöt viettävät aikaansa päivittäin työhön tai
YouTube-markkinointi tarkoittaa lyhykäisyydessään YouTube-videoiden käyttämistä yhtenä markkinointikanavana. Miksi juuri YouTube? YouTube on internetin toiseksi suosituin sivusto. Eikä vain sivusto, vaan samalla myös Googlen jälkeen toiseksi
Haluatko tietää, miten voisit kehittää yrityksesi sosiaalista mediaa? Voit myös varata ilmaisen tapaamisen some-asiantuntijamme kanssa täältä.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.