Kiinnitä huomiota seuraaviin seikkoihin:
Nopeus
Lataako laskeutumissivu nopeasti? Entäpä sivustosi kokonaisuudessaan? Sivuston nopeus on nykypäivänä yksi tärkeimmistä tekijöistä sivuston optimoinnissa. Se ei pelkästään paranna hakukoneoptimointiasi vaan parantaa sivustosi käyttökokemusta. Sinulla on vain muutama sekunti aikaa vakuuttaa potentiaalinen asiakas jäämään sivulle. Pidä huoli siitä, että hän haluaa jäädä!
Aloitusnäkymä
Mitä asiakas näkee ensimmäisenä laskeutuessaan sivulle? Varmista, että aloitusnäkymä on toimiva niin mobiilissa kuin tietokoneella.
Kuvat
Sisällytä lisäarvoa tuovia kuvia sivustollesi. Onnistuneet kuvat tukevat sisältöä, ovat laadukkaita ja herättävät haluttuja tunteita kävijässä.
Otsikointi
Ole selkeä ja kiteytä tärkeimmät pointit johdonmukaisesti. Otsikon tulee avata sisällön olennaisin tai kiinnostavin tieto niin, että kävijä ymmärtää, miksi hänen kannattaisi jatkaa lukemista.
Muu tekstisisältö
Suunnittele sisältö huolella. Mieti, mikä on tulokulmasi? Miten aloitat tekstin, jotta potentiaalinen asiakas haluaa tietää lisää? Mitä arvoa teksti tuo lukijalle? Lue lisää copywritingista.
Arvostelut/referenssit
Hyödynnä nykyisten asiakkaidesi arvosteluita. Hyvät arvostelut ja referenssitarinat kiinnostavat ostopäätöstä pohtivaa potentiaalista asiakasta.
CTA:t
Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisempänä, sivuston Call to Action –painikkeet. Sisällytä sivulle selkeät CTA:t, jotka houkuttelevat potentiaalisia asiakkaita konvertoitumaan.