Instagram on muodostunut yhdeksi modernin markkinoinnin kulmakiveksi, jota jokainen yritys voi hyödyntää liiketoimintansa kehittämiseen. Instagram tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa orgaanista näkyvyyttänsä sekä toteuttaa mainontaa kustannustehokkaasti huomattavasti pienemmillä mainosbudjeteilla kuin monissa muissa tänä päivänä suosiossa olevissa kanavissa.
Instagram-ohje -blogisarjassa kerromme, miten tällä sosiaalisen median kanavalla saadaan konkreettisia tuloksia aikaiseksi. Instagram-ohje -blogisarjassa käymme läpi vaiheittain Instagramin käyttöä aina tilin luomisesta julkaistavaan sisältöön, analytiikkaan ja mainontaan. Blogisarjan tarkoituksena on auttaa sinua edistämään tuloksellista toimintaasi Instagramissa eri ohjeiden ja vinkkien avulla. Blogisarja toimii myös paikkana, johon voi aina palata, kun ei ole varma siitä, miten Instagramissa toimitaan.
Blogisarjan ensimmäisessä ja toisessa osassa aloitimme käytännössä nollasta, eli kävimme läpi yritystilin luomisen ja sisällön julkaisemisen perusteita. Tällä kertaa Folcanin Instagram-ohje suuntaa fokustaan julkaistavaan sisältöön, eli siihen, millaista sisältöä voi ja kannattaa julkaista Instagramissa.
Listasimme tähän blogikirjoitukseen 12 sitouttavaa julkaisuideaa Instagramiin. Kurkkaa ne läpi ja nappaa listasta itsellesi sopivat talteen.