Folcan - tarinamme

Mistä Folcan sai alkunsa? Lue tarinamme ja levitä jalohaukan siivet ylpeydellä.

Olemme pieni ja pippurinen digitoimisto. Toimintamme on. . .

Yksilöllistä

Läpinäkyvää

Ammattitaitoista

Tarinamme - Mistä kaikki sai alkunsa?

”Tällaiset upeat uudet sivut saatiin! Niissä kuitenkin lukee ei turvallinen ja niillä kestää aika kauan ladata. Kun sä ymmärrät tosta teknologiasta, niin voisitko kattoa, mistä toi johtuu?” 

Tästä syntyi idea, joka innoitti meidät perustamaan Folcanin.  

Uusia yrityksiä, jotka tarjoavat verkkosivuja, perustetaan päivittäin lisää. On paljon osaamista, mutta sitten on myös paljon osaamattomuutta. Me perustimme Folcanin taistellaksemme osaamattomuutta vastaan. 

Verkkosivujen tarjoajasta digitoimistoksi

Alusta asti olemme olleet sitä mieltä, että toimintamme täytyy olla rehellistä, läpinäkyvää ja ammattitaitoista. Selkeää on ollut myös se, että meidän täytyy puhua asiakkaan kieltä eikä teknologiajargonia. Alun perin Folcan oli verkkosivuyritys. Kuitenkin pian perustettuamme Folcanin meille valkeni, että läpinäkyvyyden lisäksi, tämä markkina tarvitsee kokonaisvaltaisia digimarkkinoinnin osaajia. Osaajia, jotka eivät ainoastaan ymmärrä, miten tehdään verkkosivuja, vaan ymmärtävät digimarkkinoinnin kokonaisuutena, joka tukee yrityksen liiketoimintaa ja sen tavoitteita. Tiesimme, että jo keräämämme kokemuksen sekä jatkuvan oppimisen avulla voisimme tarjota asiakkaillemme paljon enemmän lisäarvoa kuin yksitittäisten verkkosivujen muodossa. Näin Folcanista tuli digitoimisto.

Missio ja Visio

Missiomme

Missiomme on muuttaa digipalveluiden markkinaa läpinäkyvämmäksi ja asiakaslähtöisemmäksi paikaksi pk-yrityksille. Toimintamme on yksilöllistä ja pohjautuu jatkuvaan kumppanuuteen, jotta asiakkaamme saavuttavat parhaat mahdolliset tulokset hyödyntämällä digipalveluitamme. Palvelukokonaisuus muotoutuu aina asiakkaan tarpeiden ja budjetin perusteella, mahdollistaen toiminnan aidon asiakaslähtöisyyden. 

Visiomme

Tavoitteenamme on luoda alan tyytyväisin asiakaskunta ja varmistaa, että digipalvelumme vastaavat aina asiakkaidemme tarpeita. Haluamme olla alalla tunnettu digitoimisto, joka toimii suunnannäyttäjänä edistäen asiakaslähtöistä ja läpinäkyvää toimintaa.

Folcanilaiset nauravat tehdessä töitä - ota yhteyttä meihin ja katsotaan teidän verkkonäkyvyys kuntoon

Keitä me Folcanilaiset olemme?

Alina

Alina on energinen ja innovatiivinen toimitusjohtajamme, joka ei pelkää astua tuntemattomaan. Hän harrastaa kuntosalilla käymistä, valokuvaamista ja matkustamista. Folcanilla Alina vastaa operatiivisista toiminnoista, verkkosivujen ilmeen suunnittelusta ja asiakashankinnasta.

Rasmus

Ihmisläheinen ja asiantunteva teknologianörttimme Rasmus rakastaa uuden oppimista. Urheilu on lähellä Rasmuksen sydäntä ja hänellä on pitkä tausta jalkapallosta. Tällä hetkellä hän harrastaa kuntosalilla käymistä ja sijoittamista. Folcanilla Rasmus vastaa hallinnollisista toiminnoista, teknisestä toteutuksesta ja kumppanuussuhteista.

Yhteystiedot

Digimarkkinoinnin runko ja tarkkaileva Folcan

Nykypäivänä verkkosivut ovat yrityksen digimarkkinoinnin runko, jota ravitsemalla saadaan digimarkkinointi kukoistamaan eli tuottamaan mitattavaa tulosta yritykselle. Kuten mikä tahansa puun runko, myös digimarkkinoinnin runko tarvitsee vettä elääkseen. Vesi kuvastaa liikennettä verkkosivuilla. Ilman liikennettä, verkkosivujen on mahdotonta tuottaa minkäänlaista tulosta. Uusi runko eli puun taimi tarvitsee erityisen paljon vettä vahvistuakseen. Sama pätee verkkosivuihin – kun uusi sivusto luodaan, täytyy sinne ohjata erityisen paljon liikennettä, jotta sivuston auktoriteetti vahvistuu. Vesi täytyy kuitenkin saada jostain, kuten hanasta. Hana kuvastaa maksettua mainontaa verkossa, minkä avulla ohjataan liikennettä verkkosivuille.
Kun puun runko on vahvistunut ja hyvällä sijainnilla, voi se saada riittävästi vettä sateesta kasvaakseen. Sama pätee verkkosivujen suhteen. Kun verkkosivuille ohjataan liikennettä aktiivisesti ja kun ne ovat hyvin optimoidut, saavat ne lisää näkyvyyttä verkossa. Näin orgaaninen liikenne lisääntyy ja sivuston auktoriteetti vahvistuu kuin itsestään. Samalla, kun runko vahvistuu, alkavat puun lehdet kasvamaan. Puun lehdet kuvastavat liidejä, jotka joko rapistuvat, kun liidi ei johda asiakkuuteen, tai kukoistavat, kun liidistä syntyy asiakkuus.
Falcon eli jalohaukka tunnetaan lintujen kuninkaana. Sen teräväkärkiset siivet ja jalo olemus viestivät arvokkuutta ja ylpeyttä. Jalohaukat ovat nopeita ja taidokkaita lentäjiä, jotka valitsevat kohteensa tarkkailemalla ja lähestyvät sitä oikealla hetkellä. Parhaimmillaan digimarkkinoinnissa on sama toimintaperiaate kuin arvokkaalla jalohaukalla, maailman nopeimmalla saalistajalla.
Digimarkkinoinnin runko eli yrityksen verkkosivut viestivät potentiaalisille asiakkaille kohdistetun sanoman tuottaen lisäarvoa. Digimarkkinoinnin toimenpiteiden ja niistä saatavan datan avulla seurataan potentiaalisen asiakkaan eli kohteen käyttäytymistä. Kun potentiaalinen asiakas näyttää ostohalukkuutensa, muuttuu kohde liidiksi ja on myynnin aika liitää kohti liidiä ja muuttaa se arvokkaaksi asiakassuhteeksi. Digimarkkinoinnin on siis tarkoitus houkutella potentiaalisia asiakkaita verkkosivustolle, tarkkailla heidän toimintaansa ja tuottaa yritykselle tulosta luomalla uusia asiakkuuksia. 
Meidän jalohaukkamme, Folcan, istuu kukoistavan puun latvassa tarkkaillen ympäristöään. Folcan viestii rehellisyyttä, arvokkuutta ja asiantuntijuutta.

Levitä jalohaukan siivet kanssamme ja nostetaan yrityksesi digimarkkinointi korkeuksiin.
Previous
Next